Vi ser etter deg som er serviceinnstilt og samarbeidsvillig. Stillingen krever at du har evnen til å jobbe selvstendig og nøyaktig. Du har høy arbeidsmoral og er ikke redd for å ta ansvar.

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder
Bidra til sunn drift av kontor/butikk, gode salgstall og oppnåelse av avdelingens budsjett
Veilede samt bistå kunder ved valg av produkter
Opparbeide seg produktkunnskap
Yte den beste kundeservicen i bransjen
Åpne- og lukke ansvarlig
Allsidig kontoradministrasjon
Ansvarlig for presentable lokaler
Diverse forefallende arbeidsoppgaver
Avhjelpe andre avdelinger i bedriften, ved behov
Kvalifikasjoner og egenskaper
Fleksibel, effektiv og løsningsorientert
Gode samarbeidsegenskaper og nøyaktighet
Service- og kundeorientert, utadvendt og kontaktskapende
Lærevillig og flink til å søke informasjon på egenhånd
Noe kunnskap i bruk av Office som arbeidsverktøy
Det er viktig at du snakker godt norsk. I tillegg ser vi gjerne at du har erfaring fra serviceyrket
Vi kan tilby
Spennende jobb i solid firma
En unik mulighet til å være med å etablere en ny avdeling fra starten av
Mulighet for personlig og faglig utvikling
Snarlig tiltredelse for opplæring. Deler av opplæringsperioden vil være på hovedkontoret på Alnabru
Søknadsfrist: 20 november
Tiltredelse: Snarest
Sted: Jessheim
Bransje: Solskjerming
Høres dette ut som en spennende mulighet for deg? Da håper vi å motta en søknad med bilde til: may@markisehuset.no
Ved eventuelle spørsmål ta kontakt med May Britt Sighaug på telefon 93 48 58 63
Om arbeidsgiver
Markisehuset AS består i dag av vår avdeling på Høvik og vårt hovedkontor på Alnabru. Vi er per i dag et team på 5 som øker til 7 ansatte. Markisehuset AS leverer sol- og innsynsskjerming til privat- og næringsmarkedet. Vi leverer kvalitet i alle ledd og har bransjens beste omtaler. Vi kan også vise til meget solid økonomi. Se vår nettside for mer informasjon.